ديزج هارايي
آذربايجان وديزج علي قلي بيگ
یاییلیب : یکشنبه 22 آبان 1390 | یازار : taymaz | بؤلوم : azərbaycan | 0 باخيش لار

آيا آذربايجان دوباره گول ميخورد؟- بابك. ن

دوشنبه ۷ شهريور ۱٣۹۰ - ۲۹ اوت ۲۰۱۱

با بالا گرفتن اعتراضات مدني در اورميه و انتشار اخبار و رويدادهاي آن در سايت هاي خبري ، باز هم خوشه چيناني كه روزگاري تيشه به ريشه آذربايجان ، درياچه اورميه و ترك در اين مناطق زده اند ، به فكر دوختن كلاهي از اين نمد براي خود افتاده اند.

لازم است طرفداران جنبش به اصطلاح سبز و وابستگان به طيف اصلاح طلبي در ايران بدانند كه عليرغم انعكاس بيانيه ها و برخي نقطه نظرات آنها در سايت هاي حركت ملي آذربايجان ، اين بدان معني نيست كه آذربايجان و ترك آذربايجاني و حركت ملي آذربايجان مثل هميشه فريب خورده است و گول حرف هاي شيرين اما مسموم آنها را خواهد خورد.

لازم است نكاتي به اطلاع آقايان برسد تا بيشتر به عمق بلا و فاجعه اي كه در زمان مديريت همپالكي هاي آنها در آذربايجان ، بر سر اين آب و خاك آمده است بيشتر متوجه شوند:

مگر در دوران به اصطلاح اصلاح طلبي نبود كه آقايان مسئله تغيير توازن جمعيتي آذربايجان غربي را مطرح و اجرا كردند و با حمايتهاي بيدريغ برادران اصلاح طلب خويش در بين اكراد از جمله حمايت كامل "عبدالله رمضان زاده" از عنصر كرد بود ، تركها را ارزان فروختيد؟

آيا شماها نبوديد كه دست اكراد را در قاچاق كالا و انسان و ..... در بين چهار كشور ايران ، تركيه ، سوريه وعراق باز گذاشتيد تا آنها به منبع بسيار مهم مالي دست پيدا كنند و بتوانند با قدرت مالي بالا غرب آذربايجان را تصاحب نمايند ؟

اكنون به نظر ميرسد با توجه به رخدادهاي آذربايجان پيرامون مسئله درياچه اورميه طرفداران سرنگوني حكومت اسلامي در ايران در صدد استفاده از اين موقعيت پيش آمده هستند و سعي دارند از پتانسيل بالاي حركت ملي آذربايجان نهايت سوء استفاده را ببرند و خواسته مدني حركت ملي آذربايجان را با اصطلاحات و عباراتي مانند « شروع انقلاب ايران از آذربايجان »، « مرگ درياچه اورميه مانند خود سوزي جوان تونسي است » و..... مقايسه و تعريف ميكنند . ايشان حالا به يادشان افتاده است كه انگار تركي نيز در ايران زندگي ميكند و حالا به غيرت فرزندان ستارخان و باقرخان پي برده اند ! درحاليكه ما داراي تاريخ غني و پشتوانه عظيم فرهنگي بوده و هستيم ، اما شماها مارا به دفعات انكار كرديد و در صدد محو و نابودي ما بر آمديد.

لازم است فعالان حركت ملي در آذربايجان در خصوص توطئه عناصر به اصطلاح اصلاح طلب وطرفداران جنبش سبز ، جبهه ملي ، بازمانده هاي تفكرات پوسيده ماركسيستي و لنينيستي در آذربايجان و سراسر ايران در به انحراف كشاندن و سوء استفاده از آن نهايت دقت را مبذول دارند تا از يك سوراخ چندين بار گزيده نشويم .

 

یارپاق لار :

<


Powerd By : ARZUBLOG.COM Theme Designer : Blogskin.ir